دوربین مداربسته اصفهان

دوربین مداربسته در اصفهان

دوربین مداربسته اصفهان

دوربین مداربسته در اصفهان

مارک های دوربین مداربسته در بازار اصفهان

برند های دوربین مداربسته در اصفهان

در این پست میخام شما را با برند های دوربین مداربسته اصل و با کیفیت که در ایران فعالیت دارند و ما هم نماینده فروش برخی از این محصولات هستیم , آشنا کنم. در استان اصفهان همانند شهر های دیگر به جز چند برند که در زیر اسم برده می شود و اورجینال و واقعی هستند بقیه برند ها تقریبا هیچ یک در هیچ کشوری به جز ایران یافت نمی شود. خوب این یعنی چی که در هیچ کشور دیگه ای پیدا نمیشوند؟؟؟ بله, درست حدس زدید. یعنی برند ها ساختگی هستند و در واقع چنین دوربینی را کارخانه ای با این برند تولید نمی کنه. دوربین در کشور چین تولید میشه و در ایران با یک عمل ساده چاپ روی بدنه ,تبدیل میشه به  یکی از هزاران برند ساختگی که در بازار ایران می بینید. طبق تجربه شخصی بنده اکثر این  دوربین ها و دستگاه های برند شده از نظر سخت افزاری بسیار بی کیفیت هستند و شما هیچوقت گارانتی و خدمات قابل قبولی از آنها نخواهید دید. معمولا دارای جعبه ها و بسته بندی ای هستند که از اسم سازنده روی جعبه هیچ خبری نیست و واژه های کلی مانند camera یا cctv یا h.264 یا DVR  یا NVR  یا  ip camera و . . .  را خواهید دید اما خبری از برند نیست. با احترام به همه فروشنده های خوش انصاف و درست باید بگم وقتی فروشنده ناسالم دروغ را از یک جایی شروع میکنه باید کلی دروغ دیگه بگه که استدلال حرفش باشه و در این راستا فروشنده های متقلب عمدتا کالاهای بی کیفیت و بی اصل و نسب خود را ساخت کشور های کره, تایوان, مالزی ,انگلیس !! و آمریکا!!!! معرفی می کنند. از همین تریبون اعلام کنم شما دوربین کره ای زیر 600 هزار تومان و دوربین اروپایی زیر 900 هزار در بازار ایران به هیچ وجه پیدا نمی کنید پس گول وسوسه ها و زبان بازی کلاهبرداران را نخورید. بعد از این همه سال که در بازار دوربین مداربسته ایران خریدم و فروختم باید بگم که 98% قطعات, برد های الکترونیکی و دستگاه های الکترونیکی که در ایران هستند همه ساخت چین هستند. ولی هیچ جای نگرانی نیست چون جنس درجه یک چین بد که نیست هیچ, با توجه به قیمتش فوق العاده به صرفه هم هست اما درجه یک! یک جنس چینی با کیفیت خوب خیلی بیشتر از اجناس برند شده ای که به اسم تایوان و چین و اروپا به فروش میرند کار میکنه و عمر, کارایی و خدمات خوبی دارد.

 راه های تشخیص دوربین با کیفیت به دو نوع تقسیم میشه:
1. از روی بدنه و برد و جعبه یک دوربین یا دستگاه دوربین مداربسته تشخیص بدید که اصله یا برند شده که خوب این یک فعل تخصصیه و شناخت خیلی وسیعی نسبت به برد های الکتورنیکی و دوربین های مداربسته نیاز داره پس خیلی ها نمی تونند با این روش تشخیص بدند.

2. راه ساده تر و عمومی تر اینه که خیلی راحت و آسون نام برندی را که مورد نظرتون هستش را در اینترنت جستجو کنید و ببینید غیر از ایران جای دیگه ای از دنیا داره فروخته میشه؟ نمایندگی داره؟ مدل دوربین مداربسته مورد نظر شما در سبد محصولات اون کارخانه هست؟

یک نکته که باید بگم اینه که مراقب سایت های تقلبی و نا معتبر باشید چون برای کسی که اساس کارش تقلب هست کاری نداره یک وبسایت هم برای برند خیالی خودش ایجاد کنه . با یک چرخ ساده داخل سایت می تونید ببینید چقدر ازاطلاعاتش درسته.

3. و اما بهترین راه اینه که در وبسایت هایی که خارجی ها تبلیغ وسایل دست دوم خود را می کنند و یک جورایی مثل سایت دیوار و شیپور خودمونه جستجو کنید. مثلا به وبسایت های amazon و ebay سر بزنید. اگه برند دوربین مداربسته ای در همه جای دنیا وجود داشته باشه قطعا در این سایت ها اسمی از اون برده شده.

مثلا کسی به شما پیشنهاد برند Ronaldo vision را داده و گفته ساخت انگلستانه و بهترین دوربین مداربسته در تمام عالم هستی هستش!! شما خیلی ساده نام برند را در اینترنت و خصولا amazon و ebay جستجو کنید و اگه اسمی از Ronaldo vision ندیدید مطمعن باشید فروشنده یک دستگاه چاپ روی اشیا داره و احتمالا کارخانه انگلیس هم زیرزمین خونشونه !


فکر میکنم به اندازه کافی در مورد تقلبی ها حرف زدم, خوب... بریم سره برند های واقعی و اصیل


شرکت داهوا تکنولوژی

دوربین داهوا HD

شرکت Dahua با مسئولیت محدود تولید کننده های حرفه ای در زمینه فناوری امنیتی و نظارت است. بیش از 15 سال گذشته شرکت Dahua در ضمینه توسعه  فناوری همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی لبه قله های  تجربه را لمس کرده است. هم در حیطه  سخت افزار و هم نرم افزار های مدولار با انعطاف پذیری بالا برای تنظیمات مختلف و برنامه های کاربردی ، نگاه به آینده از اهداف طراحی در شرکت بوده است.

Dahua در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز به کار کرد و تا سال 2003 موفق به تولید دستگاههای 16 کانال Real-time شد.از سال 2006 با تغییر در ساختار شرکت موفق به راه اندازی خط تولید در تمام ضمینه های حفاظتی از جمله دوربین مداربسته ، دی وی آر ، دوربین های تحت شبکه ، سرور و غیره  شد.

 در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

Dahua برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

دوربین مداربسته های Dahua گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC است. دوربین های Dahua با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد و به طور گسترده ای در بسیاری از زمینه ها از قبیل بانکداری، امنیت عمومی، منابع انرژی، هوشمند سازی و  حمل و نقل استفاده می شود.


استراتژی ها:


پیشرو با کیفیت : پیگیری مستمر کیفیت و ارتقاء مستمر کیفیت در حال حاضر و موضوع آینده DAHUA است.
مسیر توسعه
بهبود خدمات : ایجاد یک تصویر با نام تجاری خوب و بهبود رضایت مشتری ، از یک ارائه دهنده راه حل محصول را به یک مشاور امنیتی حرفه ای است.
اهداف بلند مدت
رهبر صنعت : به رهبر در دامنه خاص، حفظ روند پیشرو، ایجاد یک موقعیت پیشرو.
فلسفه اصلی
مسئولیت اول: به شکل یک چرخه خوب است که در آن شرکت مسئول برای کارکنان است ، کارکنان مسئول برای مشتریان می باشد ، و مشتریان به شرکت کمک ، به منظور حفظ توسعه سالم و بلند مدت است
فناوری داهوا یک تولید کننده تجهیزات امنیتی جهان پیشرو است. شرکت ما برخوردار دوم بزرگترین سهم بازار جهان بر اساس این گزارش IMS 2015. ما در سرمایه گذاری و ساخت و ساز قوی تحقیق و توسعه قابلیت های فن آوری های جدید برای نوآوری و اعتقاد دارند. شرکت ما تقریبا 10٪ از درآمد فروش هر سال سرمایه گذاری. در حال حاضر بیش از 3000 حرفه ای در R & D تیم ما، اختصاص داده شده به ارائه لبه برش محصولات با کیفیت بالا و عملکرد. راه حل داهوا طراحی شده اند که به مقیاس پذیر و مدولار برای ارائه گزینه های پیکربندی انعطاف پذیر. شرکت ما دارای یک پتنت با 442 اختراع ثبت شده و ما مجوز فن آوری ما به تولید کنندگان دیگر.
سبد محصولات شرکت ما شامل: جستجوی پیشرفته نظارت تصویری تجهیزات و نرم افزار، سخت افزار و نرم افزار کنترل دسترسی، نفوذ سخت افزار، و سیستمهای هوشمند مدیریت ساختمان.
محصولات داهوا به طور گسترده ای در زمینه های بسیاری، از جمله بانکداری، امنیت عمومی، زیرساخت های انرژی، ارتباطات راه دور، هوشمند سازی، و هوشمند، حمل و نقل استفاده می شود. بسیاری از پروژه های قابل توجهی شده اند با راه حل های داهوا از جمله نصب شده است: سه دره نیروگاه برق آبی، اجلاس شش کشور، سالن المپیک، نمایشگاه جهانی شانگهای، سایت یونسکو در ایتالیا و مترو لندن و همچنین بسیاری دیگر.
داهوا ایجاد کرده است فروش، بازاریابی و خدمات شبکه در سطح جهان است. شرکت ما دارای دفاتر در سرزمین اصلی چین، آسیا بیشتر، آمریکا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و دیگران است. رد پای جهانی ما باعث می شود پاسخ به بازار با بهترین خدمات و محصولات ممکن است
بررسی داهوا
برند داهوا
وسعت مفهوم شرکت:
A است که شروع حروف انگلیسی ، به این معنی "منشاء" ، و حاکی وظیفه از " پیشرو در صنعت " .
تظاهرات شخصیت شرکت:
ترکیبی از " " + "" ، به نظر می رسد مانند @ ، ادغام فن آوری، نشان می دهد که یک شرکت با تکنولوژی بالا تمرکز در نوآوری در فن آوری است.
تجسم شرکت IMAGE :
LOGO تصویب قرمز و سیاه و سفید. قرمز نشان دهنده مسئولیت ، صداقت، و حرفه ای از کارمندان. سیاه و سفید نشان دهنده سازگاری، تحمل، و بلوغ روح سرمایه گذاری .
جوایز و گواهی نامه های شرکت داهوا :


شرکت هایک ویژن

هایک ویژن چقدر معتبر است؟

مشخص کردن میزان اعتبار یک برند کار ساده ای نیست اما برای پاسخ به این سوال تنها به برخی از امار پیرامون این شرکت می پردازیم. هایک ویژن چهارمین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی جهان است. هایک ویژن اولین تولید کننده محصولات مداربسته جهان است. هایک ویژن 20درصد از کل بازار DVRهای جهان را در اختیار دارد. طبیعتا حجم بالای فروش میتوان به صورت نسبی اعتبار و کیفیت این برند را نشان دهد.

محصولات هایک ویژن شامل چه تجهیزاتی می شوند؟

هایک ویژن یک تولید کننده تخصصی تجهیزات مداربسته است. محصولات این شرکت شامل تجهیزات مداربسته انالوگ وشبکه می شود. انواع دوربین های مداربسته انالوگ و شبکه، دستگاه DVR و NVR، تجهیزات تبدیلی مانند ویدئو سرور، تجهیزات جانبی نصب مانند کاور دوربین، انواع پایه، انواع لنز و ... بزرگترین محصولات این شرکت را تشکیل می دهند.

آیا درست است که هایک ویژن یک برند چینی است؟

بله. تمامی محصولات هایک ویژن در کشور چین تولید می شوند. طبیعتا برای افرادی که اشنایی بیشتری با بازار دارند این موضوع روشن است که کشور تولید کننده الزاما رابطه مستقیمی با کیفیت محصولات نخواهد داشت. با این حال کم بودن هزینه های تولید در چین باعث شده است محصولات هایک ویژن با قیمت هایی به مراتب مناسب تر از محصولات مشابه در برندهای رقیب به دست مشتریان برسد.

چرا هایک ویژن در ایران با استقبال خوبی روبه رو شده است؟

دلیل این امر شاید بیشتر بحث قیمت محصولات این شرکت باشد. میتوان گفت هایک ویژن تولید کننده محصول درجه یک موجود در بازار است که از نظر قیمت امکان رقابت با محصولات متفرقه را دارد. در مقایسه با برندهایی مانند داهوآ نیز طیف محصولات هایک ویژن در ایران به مراتب بالاتر است. این موضوع تمایل زیادی در مشتریان برای استفاده از این محصولات ایجاد کرده است.

آیا کیفیت محصولات هایک ویژن با شرکتهای بزرگی مانند اکسیس، سامسونگ و پاناسونیک قابل مقایسه است؟

نمیتوان با اطمینان به این سوال پاسخ داد. اما جواب من به این سوال منفی است. طبیعتا برندهایی در بازار هستند که از کیفیت از محصولات فوق العاده ای برخوردارند و حجم فروش انها از فروش هایک ویژن پایین تر است. بزرگترین شاخصه محبوبیت هایک ویژن نسبت خیلی خوب قیمت به کیفیت محصولات این شرکت است. میتوان گفت در بازار فعلی ایران سخت است محصولاتی با کیفیت و اعتبار هایک ویژن را با قیمتی مشابه پیدا کنیم.

هایک ویژن چقدر معتبر است؟

مشخص کردن میزان اعتبار یک برند کار ساده ای نیست اما برای پاسخ به این سوال تنها به برخی از امار پیرامون این شرکت می پردازیم. هایک ویژن چهارمین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی جهان است. هایک ویژن اولین تولید کننده محصولات مداربسته جهان است. هایک ویژن 20درصد از کل بازار DVRهای جهان را در اختیار دارد. طبیعتا حجم بالای فروش میتوان به صورت نسبی اعتبار و کیفیت این برند را نشان دهد.

محصولات هایک ویژن شامل چه تجهیزاتی می شوند؟

هایک ویژن یک تولید کننده تخصصی تجهیزات مداربسته است. محصولات این شرکت شامل تجهیزات مداربسته انالوگ وشبکه می شود. انواع دوربین های مداربسته انالوگ و شبکه، دستگاه DVR و NVR، تجهیزات تبدیلی مانند ویدئو سرور، تجهیزات جانبی نصب مانند کاور دوربین، انواع پایه، انواع لنز و ... بزرگترین محصولات این شرکت را تشکیل می دهند.

آیا درست است که هایک ویژن یک برند چینی است؟

بله. تمامی محصولات هایک ویژن در کشور چین تولید می شوند. طبیعتا برای افرادی که اشنایی بیشتری با بازار دارند این موضوع روشن است که کشور تولید کننده الزاما رابطه مستقیمی با کیفیت محصولات نخواهد داشت. با این حال کم بودن هزینه های تولید در چین باعث شده است محصولات هایک ویژن با قیمت هایی به مراتب مناسب تر از محصولات مشابه در برندهای رقیب به دست مشتریان برسد.

چرا هایک ویژن در ایران با استقبال خوبی روبه رو شده است؟

دلیل این امر شاید بیشتر بحث قیمت محصولات این شرکت باشد. میتوان گفت هایک ویژن تولید کننده محصول درجه یک موجود در بازار است که از نظر قیمت امکان رقابت با محصولات متفرقه را دارد. در مقایسه با برندهایی مانند داهوآ نیز طیف محصولات هایک ویژن در ایران به مراتب بالاتر است. این موضوع تمایل زیادی در مشتریان برای استفاده از این محصولات ایجاد کرده است.

آیا کیفیت محصولات هایک ویژن با شرکتهای بزرگی مانند اکسیس، سامسونگ و پاناسونیک قابل مقایسه است؟

نمیتوان با اطمینان به این سوال پاسخ داد. اما جواب من به این سوال منفی است. طبیعتا برندهایی در بازار هستند که از کیفیت از محصولات فوق العاده ای برخوردارند و حجم فروش انها از فروش هایک ویژن پایین تر است. بزرگترین شاخصه محبوبیت هایک ویژن نسبت خیلی خوب قیمت به کیفیت محصولات این شرکت است. میتوان گفت در بازار فعلی ایران سخت است محصولاتی با کیفیت و اعتبار هایک ویژن را با قیمتی مشابه پیدا کنیم.


شرکت سامسونگ تکوین


سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس، با محصولات ابتکاری و مطمئن خود، و ضمن بکارگیری افراد بااستعداد، و تلاش بی‌وقفه در جهت اکتشاف، پیشرویی در بازار جهانی دیجیتال در زمینه تولید لوازم الکترونیکی با فناوری بالا و نیز رسانه‌های دیجیتال می‌باشد.

سامسونگ اس دی آی

«سامسونگ اس‌دی‌آی» با تولید باتری‌های لیتیوم یونی پیشگام در جهان در اندازه کوچک، باتری خودرو، سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی (ESS) و مواد الکترونیکی، در توسعه راهکارهای نوین در صنعت انرژی پیشتازی می‌کند.

سامسونگ الکترو-مکانیکس

سامسونگ الکترو-مکانیکس تولید‌کننده قطعات یکپارچه با فناوری بالا برای دستگاه‌های الکترونیکی و مکانیکی است که از قدرت نامرئی و در عین حال باورنکردنی‌شان برای پیشبرد جهان استفاده می‌کنند.

سامسونگ اس دی اس

سامسونگ اس دی اس یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) می‌باشد که محصولات ابتکاری‌اش کمک میکند تا جهان را به مکانی هوشمندتر و توأم با آسایش تبدیل کنیم.


سامسونگ دیسپِلی

سامسونگ دیسپلی پیشروی صنعت نمایشگرها در جهان است. این شرکت محقق‌کننده تکنولوژی‌های فرای تصور و مبتنی بر بالاترین مهارت‌های فنی است که تکنولوژی‌ »ال سی دی» و «او ال ای دی» را در محصولات کوچک‌رسانه‌ای و بسیار بزرگ بکار می‌گیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.